4. SEO productomschrijvingen & communicatie

Als je jouw producten online verkoopt, wil je uiteraard zo hoog mogelijk in de zoekresultaten van Google verschijnen. Een van de belangrijkste voorwaarden hiervoor is een SEO productomschrijving. Door jouw producten heldere, volledige en waardevolle omschrijvingen te geven mét de juiste termen erin verwerkt die jouw SEO score optimaliseren, is de kans dat klanten jouw product vinden en kiezen het grootst. Bovendien is het voor klanten heel prettig als een productomschrijving correct en compleet is. Denk hierbij aan zaken als de doelgroep, beschikbare kleuren, afmetingen, materialen, mogelijkheden van het product en eventuele bijbehorende instructies.

 

Heb je al omschrijvingen van jouw producten? Dan kunnen wij ze controleren op volledigheid en SEO en indien nodig herschrijven. En wil je naast productomschrijvingen meer op het gebied van communicatie, zoals het beheer van jouw bedrijfspagina’s op social media, aanvullende contentcreatie, een blog voor jouw website of een social media campagne opzetten? Ook dat is mogelijk. Samen zorgen we ervoor dat niemand om jouw producten op bol.com heen kan!

SEO productomschrijvingen & communicatie

In de vierde stap in het starten met verkopen via bol.com, worden er heldere, complete en waardevolle SEO productomschrijvingen gemaakt voor al jouw producten, waardoor ze online beter zichtbaar zijn, sneller gevonden worden en de klant alle relevante informatie te weten komt.