De servicenormen voor het koopblok op bol.com

#WeetjeOpWoensdag | #Koopblok | #Bol.com

Het is woensdag en dat betekent: tijd voor ons wekelijkse weetje op woensdag over succesvol online verkopen op marketplaces. Deze week gaan we het hebben over de servicenormen voor het koopblok op bol.com.

Op dit koopblok wordt het meest relevante aanbod aan klanten getoond, waarbij de klant de mogelijkheid krijgt het product direct toe te voegen aan zijn virtuele winkelmandje. Voor ondernemers die verkopen op Bol de meest prominente en gewilde plek; hier staan jouw producten in the spotlight én het levert meer omzet op.

Wist je dat…
je aan drie servicenormen moet voldoen om in het koopblok van Bol te kunnen komen?

Om kans te maken om in het koopblok van Bol te komen, moet je aan drie servicenormen voldoen:
– maximaal 2% annuleringen van bestellingen
– minstens 93% van je pakketjes op tijd geleverd
– een beoordelingscijfer van minstens 8,0

Wil je weten hoe jij in het koopblok van Bol terechtkomt? Lees dan a.s. vrijdag onze blog, waarin we je tips en tricks geven om meer kans te maken om in het koopblok terecht te komen! (En als je daar niet op kunt wachten, stuur ons dan een berichtje. Dan helpen we jou meteen succesvol te verkopen op Bol of andere bekende marketplace 😉.)

Deel dit bericht:

Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on email